torsdag 9 februari 2012

Torsdag

Nu är vi inne på dag 7 av att inte gå utanför dörren. Jag försöker tänka inställning inställning inställning.

Men det börjag kännas riktigt tråkigt. Tom stora L sa idag att hon inte vill vara hemma längre... Så vi får väl locka med en fika eller något..



Har jag tur kommer det något fint i brevlådan idag från Syster Lycklig,
vi får se....

Jag måste verkligen tacka min fina vän Petra som tipsade om denna härliga produkt. Den är verkligen super, det är tom så att jag tipsade Malin min frisör om den ! Du har verkligen koll Petra!


2 kommentarer:

  1. Hej Maria,

    jag har försökt att maila tillbaka till dig men mailet når inte fram, kommer bara i retur. Kan du vara bussig att maila mig din adress en gång till, du kan göra det på

    helena_kohl@hotmail.com

    Vänligen Helena

    SvaraRadera
  2. He he he! Jag vet :) Jag är en sån trendspanare!

    Krya på er nu!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera