lördag 4 februari 2012

det blev kallt

..och en rätt ok dag trots 2 sjuka barn och en mamma som är rätt deppig att helgen med bästa tjej kompisarna uteblev.... Men jag får glada tillrop per sms och via facebook. Känns nästan som jag är med, jag känner dem så väl så jag vet ungefär hur stämningen är. Den är på TOPP!

Jag tog mig iaf ut på en promenad, herregud vad det är kallt. Jag känner agg mot denna kyla, den har inge här att göra, usch fy och usch! jag fick tom is i håret. Så mina hollywood lockar är absolut ett minne blott...


Strax börjar melodifestivalen, brukar känna att det är lite av årets höjdpunkt på tv:n men i år vet jag inte...Jag kanske ska ställa till med tjejfest på finalen? Drinkar, schlager och tjejer kan ju inte bli fel?

Nu håller vi tummarna för att Melodifestivalen äger, ingen mer i familjen blir sjuk och att solen lyser imorgon!

Have fun ikväll kompisar !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar