fredag 10 februari 2012

Glad i kylan

härom dagen var jag inne på Syster Lycklig och beställde en väst, för det behöver jag i denna kyla. Jag väntade ju igår på att den skulle dimpa ner i brevlådan. Jag antar att jag var alldeles för ivrig när jag tittade i brevlådan redan på fm...

Men nu när jag skulle hämta morgon tidningen låg den i brevlådan, stackars fina väst. Du har legat där alldeles ensam i -15 grader... men nu är du inne hos mig och jag ska ta hand om dig....

Titta vilket gulligt brev jag fick med min beställning


Jag förstår att det är för att vi ska bli nöjda kunder och vilja handla mer. men det gör jag så gärna hos Syster Lycklig. Alla gånger jag har varit i butiken blir jag alltid på bra humör, vilka härliga systrar, bra service, fina saker och alltid med ett leende på läpparna.. Jag har iaf handlat en hel del där, möbler, dop presenter, födelsedags presenter, baksaker och kläder!


Nu kan jag bli lite varmare





2 kommentarer:

  1. Ja men visst blir man glag av bra service, och särskilt när det känns varmt och äkta. Västen var supersnygg, vill också ha! Ha en härlig helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera