söndag 5 februari 2012

16 grader inomhus...

och status tre med halsfluss....så idag blir det att muta med något sött....


                                        Foto Christer Vallstrand

Ja, vad ska vi säga om melodifestivalen? När jag tycker att Sean Banan var bland dom bättre är det riktigt illa! Så jag får väl hoppas på bättre startfällt framöver. Loreens framträdande var super, men jag hörde liksom inte riktigt vad hon sjöng? Men det var rätt coolt! Som gammal schlager fantast håller jag mina tummar för att vår allas schlager drottning Charlotte gör något grymt bra i äkta schlageranda!

Här hemma är det så galet kallt. Jag älskar vårt gamla fina hus, men kylan. Fy och usch! 16 grader inomhus...Vi eldar i två kakelugnar har värmen på full sprätt men inget hjälper. Förra vintern hade vi 14 grader inomhus i två veckor, det är hemskt. Har inte snön kommit till jul är min åsikt att det inte har här att göra!

Vänner är ni trötta idag? har inte hört något från er ;)

2 kommentarer:

  1. Hej söta du! Sitter på ett gungigt tåg och mår lite illa. Hoppas att ni har fått upp värmen lite. Krya på er! Stor kram och så så hörs vi snart igen/Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej! Jättefin blogg med mycket fina bilder. Vi bor också i ett gammalt hus och på mornarna när man kliver upp så har vi ca 15 grader när det är sådan här kyla, ogillas :(. Inget roligt med halsfluss, då behövs verkligen mutor :). Krya på er och ha en bra dag! kram Jennifer

    SvaraRadera