torsdag 2 februari 2012

En bris av husmor

får jag av härliga Leila! 

Jag älskar hennes böcker, vill gärna bara svänga ihop en fantastisk safftig kaka precis som henne. Men det blir liksom inte så när jag bakar. Jag vill att allt ska bli så rosa och turkost och sött och perfekt och barnen ska le och vara så där härligt pudrade av mjöl...men det händer inte... men jag blir ändå inspirerad av henne och gör gärna ett försök till!



Men nu öppnar hon en affär, leilas general store. då kanske jag kan köpa lite Leila på burk?



Jag tycker att det finns ett härligt ställe till, i Stockholm man kan handla sig en lite lätt puderrosa bris av Leila. Butiken Syster Lycklig, om jag inte lyckas med mina bakverk kan jag iaf nu handla fina bakskålar och blommiga slickepottar där!



med dom här fina från Syster Lycklig kommer jag nog långt!

Men en sak kan jag KLADDKAKA! 

1 kommentar:

  1. Nu vet du vad du ska göra med dina "lediga" fredagar - bakträna med Leila//A

    SvaraRadera