lördag 11 februari 2012

Reflektion

reflektion från kvällen är film är nästan bättre hemma än på bio. Jag vill inte på något sätt påstå att vi är ofta på bio men herregud vad skitigt det var på Sergels biograf, massa folk och ofräscha toaletter. Hemma kan vi själva bestämma när filmen börjar, tända en brasa medans och använda vårt badrum som är välstädat. Jag vet att detta är galet mycket tant poäng, men det var inte ok!

+ var dock bredden mellan stolarna, det talar väl också dock om att jag helst inte vill sitta nära någon okänd och då är det väl bättre att jag stannar hemma.


Efter besöket snabbspolade vi oss igenom melodifestivalen. Bra jobbat doldisen David Lindgren! Det som kändes konstigt var att jag förväntade mig att se Danny Saucedo eller Eric Saade framföra låten. David gjorde ett fantastiskt jobb men otippad "outlook" för låten, men jag vänjer mig nog säker!

Min andra reflektion för kvällen är, VARFÖR har dom denna "walk of fame" innan artisterna ska sjunga? Det känns mer som en walk of pain, dom vet inte riktigt vad dom ska göra med dom där 20 sekundrarna eller vad det kan handla om, smärtsamt....


Detta känns som en helt ok början! Det blir nog fest iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar