tisdag 7 februari 2012

Inställning


Jag vill inte på något sätt påstå att jag är det bästa exempel på att alltid vara positiv, men jag tänker på det och försöker!

Jag tror att ju mer positivt vi har runt oss ju bättre blir det! Ibland kan jag känna att många bloggar sprutar ut klämmtjecka budskap. Jag ska villigt erkänna att jag kan känna en viss irritation över det, fast om jag rannsakar mig själv kanske jag är lite avundsjuk på denna  
attityd. har dom aldrig sjuka barn, män som irriterar, vänner som inte är perfekta, hus som inte skiner etc.

Men sen har jag kommit fram till att att det är just denna inspiration och kämpar anda jag blir insprirerad av att försöka vara lite bättre själv i vardagen! Om ens med lite damm i hörnen....

Lite Solsidan helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Härligt där och du var inte ens med i helgen och lärde dig det här :-) Bra jobbat.
    Stor kram från J

    SvaraRadera
  2. De flesta blir nog gnälligare med åren, men du har nog blivit mer positiv måste jag säga. Allt handlar om inställning fick vi lära oss på "kursen" i helgen:-) Du hade visst redan gått den? Stor kram från en mycket pigg Ulrika

    SvaraRadera