torsdag 9 februari 2012

Förkyld

dag 8

Men idag kära förkylning är det sista dagen du finns i min kropp....för nu har jag Kan Yangat, vilat, badat, sovit, boostat med c-vitamin nu ska du VECK! Tack och hej kom inte tillbaks!


Jag har inte använt Jelly Pong Pong på kinderna (önskar att jag hade...) jag är helt uttorkad och rödfnasig pga allt snytandes.......


Här behövs dyra ansikts krämer, shopping, snälla barn, god mat och värme! Det räcker inte med mina älskade vetekuddar. Använder minst två i sängen varje natt. Jag avskyr denna kyla. Det är helt ok att åka på någon skidresa till något härligt fjäll, men då har jag liksom bestämt det själv. Jag är så ofantligt trött på att frysa.



Vad vore jag utan er?

Har just avnjutit (haha)  mitt kaffe på morgonen med ugnen på 250 grader och öppen lucka...

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Du se ju super fräsch ut på riktigt. stor kram i kylan hade -20 imorse burr. //Jenny

    SvaraRadera