onsdag 15 februari 2012

Att köpa sig snygg...

på burk, går det?

Jag vet inte om det är något slags ålderstecken. Men för varje födelsedag tycker jag att det lite dyrare produkterna är ett snäpp bättre. Är det möjligt?

Eller köper jag bara en snygg förpackning? Hursom så har jag helt plötsligt känt att det finns ingen övre gräns på vad hudvård får kosta...eller hårvård föresten.

produkter jag gillar och inte klara mig utan just nu är




Ja, jag kan fortsätta ett tag till...

Men efter en tid när jag är inne i mina "köpa mig snygg" månader tröttnar jag och tänker, hur stor roll kan det spela? Då är det ofta sommar och vi är på Gotland och troligtvis spelar det inte så stor roll. Det är sommar, jag är utvilad, fått sol och värme. Dom månaderna "kostar" jag inte så mycket.

Men just nu är jag "dyr", jag kan köpa nästan vad som helst bara jag tror att jag blir lite fräschare....

Nu viskar min 3-årige son, K.Ä.R.L.E.K i mitt öra...det kostar inte det! 

Dags för läggning

1 kommentar:

  1. Hi, hi, ja visst kan man känna så här på vintern att man behöver lite härliga produkter! Ha en skön kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera