fredag 17 februari 2012

Fredag

Skönt! Helg, underbart!

Idag har jag blivit avtackad på jobbet, lite annorlunda eftersom jag kommer sitt kvar på min nuvarande plats fast i en ny tjänst och få lön från ett annat ställe.

Men man tackar ju inte nej till en lunch på Le Rouge med de närmsta kollegorna och eftermiddags fika som idag dagen till ära bestod av SEMLOR! För er som undrar...dom var ok.

Ikväll har vi haft grannarna över på pizza bak, gott och mysigt så nu tror jag att jag ska försöka komma i säng tidigt. Imorgon ska nämligen jag och barnen på utflykt till världens bästa familj Za. Det tar säker hela 10 minuter med bil dit. Barnen ha pyjamas party, och mammorna hoppas nog på ett glas gott vin och härliga samtal. Svårt att tro men min röst går imorgon t till Ranelid.....


Sov så gott och dröm sött





2 kommentarer:

  1. Sv; Verkligen en ära att du lagt till min till dina favoriter! En tävling kommer snart, lovar!

    Kram Mary

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg ni verkar haft! Kram Jennifer

    SvaraRadera