måndag 13 februari 2012

Härlig måndag

efter att inte har varit på jobbet på en vecka blev det en härlig rivstart. Blev utsedd till att projektleda en "blitz" till Norrland som ska gå av stapeln om 4 veckor och det innebär en hel del planerande. Men kul! 

En härlig AW på Cadierbaren på Grand Hotel och sen bransch mingel på Berns. Veckan kunde ha börjat sämre.




imorgon är det alla hjärtans dag. Vi är inte en familj som firar det direkt. Alla hjärtansdag och halloween känns som en efterkonstruktion på någon ev. gammal tradition.


Trots detta skulle jag ju inte bli direkt ledsen om någon skulle överraska mig med klocka eller en härlig SPA behandling.

Hur som kära vänner presenter eller ej, jag tänker på er och utan er är jag inget!


5 kommentarer:

  1. Puss och kram till dig min fina vän på Alla hjärtans dag!
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Puss och kram min fina bloggläsare!!! :) Hoppas det gick bra i söndags!!!!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken bra start på vekcan! Och en alla hjärtans dag kram till dig! /Jennifer

    SvaraRadera
  4. Tack snälla J och detsamma till dig!!! Kram hoppas din dag varit fin!

    SvaraRadera
  5. En sen alla hjärtans dag kram och puss till en underbar och oerhört inspirerande vän!!!

    SvaraRadera