torsdag 2 februari 2012

Rosiga kinder

utan att behöva vara ute i -18 grader och flåsa runt i någon härlig 40 års kris längst ett längd åkningsspår! Det verkar som längdåkning är det nya. Jag säger bara: -tänk tillbaka!!!! Vem minns inte när man blev runt släpad i fjällen i detta hemska spår? Det fanns inget som var kul med det. Nu verkar det som alla runt 40 har glömt hur det var att äta apelsin med lovikavantar, hasa bakåt i uppförsbackarna och bara längta till eftermiddagen när man skulle få åka slalom. Snälla utsätt inte era barn för detta. det är inte roligt!




Men man får ju röda härligt rosiga kinder av övningen (skidorna) det vet jag. Men även det går att köpa på burk! Miraklet heter Jelly Pong Pong !



För ett par veckor sedan var jag och barnen med i en reklamfilm...jag vet, helt galet! Har inte sett slutresultatet så vi får väl se om jag kanske berättar mer sen..

Fantastiska Annika som arbetade som make-up artist på inspelningen hade en box (smink) som var "to die for", herregud Dior burkarna låg i fantastisk rader och var säker värda tusenlappar med massa nollor bakom.  Sen hade Annika detta fantastiska rouge från Jelly Pong Pong! jag och barnen såg absolut ut som vi hade varit i skidspåret en hel dag utan allt slit! Underbart!



Löp å köp som dom säger i skid hurtiga Norge!

1 kommentar:

  1. Jag som ÄLSKAR att åka längdskidor, och ja, jag har passerat 40! Bra träning för hela kroppen och knoppen.
    //A

    SvaraRadera