tisdag 21 februari 2012

Imorgon är en spännande dag

Mor och dotter ska börja nya aktiviteter!

Dottern har kommit in i en gymnastik grupp vi länge stått i kö till! Kul och spännande! Mamman börjar sin nya aktivitet, simning!

Jag har nog inte haft en aktivitet (fast) på sådär 23 år. Men imorgon börjar jag! Jag har bjudit in mina tjejkompisar till simning varje onsdag mellan kl.19-21 vi simmar i ca 30 minuter och sen är det bastu och inpackningar och prat som gäller. 25-metersbassängen är abonnerad för klassiska afton. Vi simmar till klassisk musik. Belysningen är dämpad och de stora kandelabrarna är tända. Massage 20 min för 200 kr om man önskar !



Detta är stående varje onsdag och jag hoppas att vi blir så många som möjligt förstås. Vi är ett tapper gäng på 5 personer imorgon! Det ska bli så kul, träning och umgås samtidigt!


Semlan jag åt idag?

Jo tack, DET VAR DEN BÄSTA hitills! 

Tack A för tipset! Smörkringlan på Tegnergatan, rockar! Tack A med familj för härligt sällskap och leverans av semlorna. XXX


2 kommentarer:

  1. Men du, hur härligt lät inte det då! Hoppas att ni blir nöjda med era nya aktiviteter. Kram Jennifer

    SvaraRadera