tisdag 31 januari 2012

Jaaaaaaaa!

Nu är det gjort! Bokat och klart!

Året resa med de bästa vänner jag har! Underbart härligt fantastiskt kul och alla andra superlativ jag kan och inte har lärt mig!

Första helgen i september åker vi till Cannes för tredje året i rad! Vi har haft så fantastiskt roligt. Massa sol, fest, shopping och underbara kvällar med fantastiska samtal. 10 av mina underbara vänner! Jag ser fantastiskt mycket fram emot resan såklart, men vägen dit är nästan lika kul.

Planerandet, kläderna, tankarna ja drömmen om hur det ska bli. Sen kommer vi till den 4 härliga dagarna där av egen tid och en hög av härliga kläder och smink och roliga, sjuka och allvarliga samtal. Det är förstås helt fantastiskt.

Sen kommer veckorna efter. Då vi analyserar resan, skrattar, tittar på bilder och minns! Sen kommer ett par månader på året där vi nog alla går och funderar BLIR det någon resa i år. Och JA !!! 2012 blir det!

Herregud vad jag längtar till allt detta!


Fina fina vänner, det ska bli så kul! A, TACK för att du fixar !
(Till er som inte är med på bild, vi tar en ny i år.)
XXX

4 kommentarer:

  1. Jag kan inte vänta känner jag nu. I år ska jag nätshoppa i tid så att jag hinner få grejerna innan vi åker, ha ha.Stora kramar vännen/Ulrika

    SvaraRadera
  2. Jihhoooo!!!
    I år ska jag lära mig koden till mitt kreditkort, kan vara ett tips även för dig Ulla, ha ha ha!
    Ååå vad här ska planeras!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. oj vad avis.. det är sånt man säger man ska göra men aldrig gör..
    UNDERBART!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag också uppdaterat mig här :-) Det har blivit något fel på årtalet det står fortarande 2012?? Stor kram och häng i nu :-)

    SvaraRadera