lördag 28 januari 2012

Förlåt snöguden


(Villa Tomtebo)

Jag skojade när jag för några veckor sedan sa att jag ville ha snö...jag vill inte det längre. Inte, inte iiinnnte!
Jag vill ha sommar, sol och en ny bikini!



Jag är säker sist om denna nyhet men för mig är den fantastisk! 
laduree öppnar i Stockholm!

Ladurée grundades i Paris 1862 av Louis Ernest Ladurée. Det berömda bakverket Macaron skapades här och bakas enligt samma recept sedan dess. Idag finns Ladurée representerade världen över, är kända för sina sofistikerade bakverk, välsmakande kakor och åtråvärda accessoarer.





Härligt att få köpa en bit lyx!


Nu ska vi klä på oss och åka till Gateau för att äta frukost. Sen bär det av mot konståkning och där lär jag inte använda någon bikini....brrr

Ha en härlig dag inomhus!

1 kommentar:

  1. Åhh visste inte heller att de öppnat här. Vart?? Älskar deras saker. Stod i kö nu i Paris för att köpa ur deras ljuvliga lilla vagn men när jag skulle betala 26 euro för 5 stycken backade jag ur. kram

    SvaraRadera