måndag 23 januari 2012

Jag vill vara som Carina Berg

Idag har jag varit på Stockholm Visitors Boards årliga Stockholms dag. En dag då man blickar tillbaka på året som gått och året som kommer inom Stockholms turistnäring. Helt ok program, men årets moderator var Carina Berg! Herregud vad bra hon är! Jag vill liksom fråga om hon kan skriva i min "bästisbok" och att vi ska bli bästisar. Hon är avslappnad, rolig, snabb, söt och vad jag tror, sig själv! I många lägen funkar det nog allra bäst! Så Carina Berg får jag flytta in?



Eftermiddagen avslutades med "stå upparen" Al Pitcher, jag är ingen "stå upp" person men han var så fantastiskt rolig! Vill helt klart ser mer......


Ibland har man kul på jobbet....

Hej då

1 kommentar:

  1. Tänk, då skulle vi ha varsin ny bästis. Om du lägger krut på att bli bästis med Berg så gör jag mitt bästa med Mede. Oj vad kul vi skulle ha i Cannes!!! KRAM KRAM

    SvaraRadera