måndag 23 januari 2012

Gästrum - mitt rum?

Vi har ett litet gästrum, som så mycket annat här hemma är vitt. Jag är så sugen på att göra om det till ett riktigt mysigt "gästrum" eller till mitt lilla rum. Jag vill inte påstå att A har för starka åsikter om saker och ting här hemma utan jag får göra väldigt mycket som jag vill. Men att göra gästrummet till mitt, där går nog gränsen för hanns flexibilitet?

Men om jag nu får spåna fritt och önska, vad skulle det då bli? Det får inte plats så mycket mer än en säng och ett skrivbord och på sin höjd en liten fåtölj. Men jag tror en tapet skulle göra så mycket. Men sen knackar min osäkerhet på axeln, - M, vilken stil är du egentligen? Avskalat 1700-tal eller lite mer ombonat vitt (om det nu finns något sådant) eller kanske helt spåra ur och välja färg?

Lite som inspererar mig i mina tankar




med detta menar jag inte att jag ska "flytta" vore bara härligt att ha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar