onsdag 25 januari 2012

Vänner & vemod


Idag började dagen med ett trevligt och lite vemodigt möte, en av mina kunder ska byta arbetsuppgifter. Så vi kommer inte arbeta ihop framöver. Detta är den tredje 2012, vilket inte hör till vanligheten i min bransch.  

Lunchen var dock trevligare på Le Rouge, med en vän jag inte sett på länge!


Eftermiddagen handlades de träningskläder, å vad kul med lite nytt. Nu kommer jag springa lite fortare...med en vän!

Tyvärr är det för kallt för att pröva mina nya träningskläder ikväll men strax bär det ut på en power walk med en tredje fin vän!

hade en plan på att testa en semla idag...hann inte. Nya tag imorgon!


2 kommentarer:

  1. Ja oj vilka snabba kläder du köpte :)

    SvaraRadera
  2. Jag som skulle med på den där rean, behöver både snygga och snabba träningakläder. Träning, glitter och glamor känns dock avlägset i denna Finhood. Har istället varit hemma och torkat spyor. Men semlan var god. Kram

    SvaraRadera