fredag 20 januari 2012

Fredag = Lyxproblem

Jag är lyckligt lottad och jobbar inte fredagar, men det är den stressigaste dagen i veckan... då vill jag hinna allt. handla god mat, gärna träffa någon vän, träna, handla saker till hemmet osv osv. Ofta blir det en sen lämning, handla mat, ev möblera om något och en tidig hämtning av barnen. + en besvikelse över att jag inte tog det lugnt....
 Jag borde nog dra ner på ambitionen vad jag ska hinna med för att ha en riktigt härlig dag. Jag drömmer om en fredag då jag inte ska ha bokat något utan bara ta det lugnt... varför gör jag inte det då?



Idag hann jag med ett snabbt besök i en av Stockholms bästa inredningsaffärer, Syster Lycklig
Hittade två jätte fina lampfötter, vilket man aldrig kan ha för mycket av....



GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar