tisdag 24 januari 2012

Va är det för en dag

Jo det är Jennys födelsedag, hurra hurra hurra! Världens bästa J fyller 40 år idag och det har vi firat med en lång vinlunch på Berns! Jag hoppas att du blev överraskad vännen!
Maten var tyvärr sådär men efterrätts buffén håll måttet! Sällskapet var som vanligt lysande!
Mina vänner är de bästa som finns!
xxx


Herregud vad dessa år har gått fort, nu gäller det att vi har minst lika kul framöver!

Tyvärr kunde inte hela gänget vara med men vi alla önskar dig en härlig dag och vill gärna gå på fest!


Grattis Grattis Grattis

5 kommentarer:

  1. Wow vilken grej jag fick vara med på bloggen. Jag blev så överraskad och älskade lunchen. Ni är så underbara alla mina vänner. Nu längtar jag till Norrköping!!! Puss och kram och stort tack. Din Jenny

    SvaraRadera
  2. I Norrköping är jag med - det kändes så B att inte kunna vara med idag! Kram till er alla
    PS: Hörde att föreningen Ture Svensson vänner vill K-märka semlan (att den är gjord efter det traditionella receptet med grädde och mandelmassa). Kanske en förening för dig Masken?

    SvaraRadera
  3. Älskade vänner, tack för ni ens orkar bry er om min blogg och ännu större tack för att ni kommenterar :)

    Men...vi har ju varit vänner så länge (!) att vi nästan tänker och skriver på samma sätt, så jag vet knappt vem som är vem, så sätt er först bokstav efter inläggen så jag vet vem det är!

    kram

    SvaraRadera
  4. Ojdå, jag var den sista som skrev om semlorna:-) sorry. Kram från Ulrika

    SvaraRadera