måndag 30 januari 2012

Måndag

Måndagar börjar vi med alltid med möte. Innan mötet har vi en informell frukost vilket är trevligt. Under frukosten brukar helgens aktiviteter avhandlas. Idag var det allt från en kollega som kört en DJ spelning i 10 timmar i streck, till flytt, till middagar, sport osv... Sen kom vi in på ämnet bio....HJÄLP! Jag har INTE en aning om vilken en endaste skådespelare det var mina kollegor pratade om.

När dom i förbifarten nämnde att han var ju rätt rolig i Bridget Jones tror jag att jag vet vem de pratade om. Nu kan man ju tro att jag är kanske äldst i sällskapet men inte heller det kan jag skylla på. Det enda jag sen kunde tänka på var, hoppas dom nu inte börjar prata musik.....

Men frukosten var god!





2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar!!! Morgonrocken är helt ljuvlig, jag har fullkomligt flyttat ini den. Kommer från Cubus med tyvärr hittade jag ingen bild på helheten. Den är sådär halvlång (vilket jag älskar!!).

    Ha en fin måndag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hi hi, stor igenkänning. Kramis U.

    SvaraRadera