måndag 5 mars 2012

"livet handlar om att komma av sig".....

lär Ranelid ha sagt....det ger väl tid för eftertanke.

jag är en ganska impulsiv person, känner jag för att måla om huset (invändigt) då kan man ge sig på att det är gjort dagen efter, känner jag för att byta jobb, ja då har jag skickat ut tio ansökningar inom loppet av en timme. Detta ångrar jag oftast redan efter en timme.

Känner jag för att starta en blogg då gör jag det utan att direkt tänka efter. Vilket jag i detta fall gjorde...

Med dessa egenskaper gör det också att jag fort tröttnar på saker och ting, vilket jag liiite känner att jag gjorde på att känna ett "krav" på att skriva inlägg. Men nu fick jag liite lust igen, så vi får se vad som händer.

Till er som varit här och kikat, vill jag bara säga TACK och be om ursäkt för min semester från denna kanal.

Vi har faktiskt haft semester även på riktigt! Med underbara generösa vänner! Vi har igen varit i härliga Trysil. Båda barnen åker nu skidor! Det har varit fantastiskt! Sol, snö, skratt, umgänge, god mat och härlig tid ihop. Vintern är underbar borta, Trysil är underbart och våra vänner är underbara!


Vem vet kanske ger jag mig på längdskidor nästa gång...

Imorgon bär det av till Norge igen, denna gång till Oslo på jobb!

Ha dé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar