tisdag 20 mars 2012

Jag gör det...

skriker på min barn. Jag erkänner!
Men ibland kan jag inte behärska mig. Det är som att det eskalerar, snälla Lilla L gör inte så. Sen är det igång.

Tyärr, det kan sluta med att lego skeppen hotas att hamna i soptunnan och sen kommer sopbilen och tar skeppet. Jag vet, det är hemskt!

Men ikväll ska jag få lite boost av vettigt uppförande av den härliga duktiga bloggaren petra krantz lindgren !

Det är så konstigt, i stundens hetta verkar detta super dåliga betende helt befogat och när de söta två sedan sover kan jag nästa brista ut i stor tjut över vilken omogen hemsk människa jag är.

Jag tror dock att det är rätt lika för de flesta av oss på vår resa med våra barn?

Men först blir det middag på mitt nya favorit ställe Blueberry med fina J!




1 kommentar:

  1. Ha en jättebra kväll tillsammans - känns jättetrist att inte kunna följa med. Skriv upp lite handtips till mig är ni bussiga - de behövs:-)

    Kram Ulrika

    SvaraRadera