torsdag 19 april 2012

Mulen dag

Var tog du vägen underbara fina känsla?

Hur kan jag från ena dagen känna mig lugn i själen, glad och hoppfull för att nästa känna att det enda jag vill är att vara hemma, dra något stort täcke över huvudet och tycka synd om mig själv?

Här vill jag sitta, få tillbaka den positiva känsla och vara glad igen!



Jag tror det stavas S.Ö.M.N eller snarare brist på...

Jag har slarvat med mat och sömn. Känner mig inte alls i fas. När man har barn känns det som att marginalerna är små, det går liksom inte som förr att inte sova ordentligt på ett par nätter. Då kommer den där suriga, otåliga super trista mamman i mig fram.

Ikväll är det jag som lägger mig i tid och imorgon ska jag ha en bra dag!




2 kommentarer:

  1. Blev du inte liiiite glad efter vår utflykt eller blev det inget bra? Imorgon ska jag pigga upp dig igen då kommer du känna dig lugn och harmonisk igen. Stor kram och tack för myser idag. Ses imorgon!!!

    SvaraRadera
  2. Nu kör "vi" igen tycker jag, stor kram

    SvaraRadera