torsdag 12 april 2012

idag blir en bra dag

Konstigt, idag kunde jag ha varit på ett j-vla humör. Sovit alldeles för några timmar då lill L blivit sjuk och mestadels varit vaken i natt. Vilket då innebar att vår efterlängtade vuxen kväll med våra fina fina vänner blir inställd.

Men...




Av någon märklig anledning känner jag mig gald. På vägen till mitt arbete passerar jag slottet och då slog det mig en rolig tanke, HUR ser kungen och drottningen ut när de vaknar och kommer ner till frukost? Är den redan uppdukad? Dukar dom upp själva? Har dom pjamas på sig? Finns det andra runt i kring osv. Tanken är rätt rolig när den spinner iväg!

Jag unnade mig en köpe frukost vilket gjorde mig glad! Läste några härliga bloggar till den vilket gjorde mig glad! Så nu....



Andas, tänka bra tankar, vara poitiv..INSTÄLLNING!



1 kommentar:

  1. Härligt du är på god väg med det där med inställning, bra jobbat. Vi saknade er såååå mycket igår kväll men tackar er för att ni fick it oss. Det blev Lax fiske i Jemen gullig film värd att se och middag på Caf'e Milano gott. Stor kram och säg till när ni är redo för ett nytt försök. Puss och kram

    SvaraRadera